![]() | Jag kan inte logga in!
| ||
Jag ger rätt lösenord men kommer likväl inte in med min stackars karaktär. Vadan detta miserabla missförhållande? |
Ulmer ![]() |
Ulmer heter jag, förresten. | ||||
Goatman betatestare ![]() ![]() Inlägg: 2 |
Har varit så sedan serverbytet... | ||||
Skuggmannen Betatestare ![]() ![]() Inlägg: 24 |
Jag vill också kunna köra Legend of the Green Dragon och kunde inte starta mig en gubbe häromdagen när jag försökte. Fixa! Jag är ju sugen på LoGD! ;) | ||||
Och hur blir man av med bilder man inte laddat upp själv? Vetifasen vart min bild kom ifrån och vill inte ha den heller. | ||||
Korba admin ![]() ![]() ![]() ![]() Inlägg: 147 |
jag skall titta på detta när jag har tid. And avatarbilderna så går inte dessa ta bort för tillfället. Ladda upp en annan :) --- Korba | ||||
And avatarbilderna så går inte dessa ta bort för tillfället. Ladda upp en annan :) Jag har försökt, men den vägrar göra det när jag försöker. Buggar måhända? Du kan inte ersätta min bild med typ defaultbilden helt enkelt? | ||||
Korba admin ![]() ![]() ![]() ![]() Inlägg: 147 |
Jag har försökt, men den vägrar göra det när jag försöker. Buggar måhända? Japp, ett litet fel sedan flytten. Nu borde det fungera att byta bild och jag har även plockat bort din avatar. Och för framtida inlägg. Håll er gärna till topicen i trådarna. Starta hellre en ny tråd om änmene skiljers sig från ursprungsinlägget. --- Korba |